EkaVaihto - Jääkiekkoharjoitukset 3-10 vuotiaille

Aika: 17.1.2019 klo 17:30 - 18:30
Paikka: Sysmän Tekojää (Väihkyläntie 9, FI-19700 Sysmä)

EkaVaihto on tarkoitettu kaikille ensimmäistä kertaa mukaan tuleville 3-10-vuotiaille pelureille. Hintaan sisältyy varustepaketti, mihin kuuluu housut, hartia-, kyynär- ja polvisuojat, hanskat, harjoituspaita, kaulasuojus, pelisukat ja varustekassi. Itse tarvitset ristikolla varustetun kypärän, luistimet ja mailan.

Harjoitukset järjestetään Sysmän Sisun, Hartolan NMKY:n ja JuniorPelicansin tiiviissä yhteistyössä.

AIKATAULU:

TORSTAISIN klo 17:30 (niin pitkälle kevääseen kun tekojää on käytössä)

Paikka: Sysmän Tekojää (Väihkyläntie 9, FI-19700 Sysmä)

TÄYTÄ ILMOITTAUTUMINEN TÄÄLLÄ!

(EKA VAIHTO-ilmoittautuminen, valitse pudotuslistalta EKA VAIHTO-Sysmä ja täytä lomake)

HINTA 90 €

Hinta sisältää:

1. Varustepaketti (housut, hartia-, kyynär- ja polvisuojat, hanskat, harjoituspaita, kaulasuojus, pelisukat ja varustekassi)

2. Ohjatut viikottaiset harjoitukset

Jääkiekko on yksi suomalaisten ehdottomista lempilajeista. Paikallisseurat mahdollistavat lajin harrastamisen, ja nuorten lätkälupausten kasvattaminen ammattilaisiksi on yksi seurojen tärkeimmistä tehtävistä.

- Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden pelata jääkiekkoa. EKA VAIHTOON voivat tulla mukaan kaikki 3-10-vuotiaat tytöt ja pojat, jotka tykkäävät pelata kiekkoa, mutta joilla ei ole aikaa tai mahdollisuuksia käydä treeneissä useita kertoja viikossa. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita ja varusteiksi omasta takaa riittävät luistimet, maila ja ristikollinen kypärä, Sysmän Sisun jääkiekkojaoston puheenjohtaja Markku Kotilainen kertoo.

EkaVaihto starttasi Sysmän tekojäällä 25.11.2018 ja toimintaan voi tulla mukaan myös kesken kauden. Harjoituksia jatketaan ohjatuilla viikottaisilla vuoroilla ja pääpaino on aina pelaamisessa. Harjoitusten muu sisältä riippuu osallistujien taitotasosta ja vaihtelee seuroittain.

- EkaVaihto on uusi lisä meidän ja Hartolan NMKY:n seuratoimintaan. Innostuimme asiasta aiemmin toiminnan aloittaneiden seurojen hyvien kokemusten myötä. Helposta, edullisesta ja hauskasta jääkiekon pelaamisesta kiinnostuneita lapsia ja nuoria löytyy varmasti myös Päijät-Hämeen seudulta, Markku Kotilainen sanoo.

JuniorPelicans Lahdesta on auttamassa toimintaa ja tarjoaa lisäharjoittelumahdollisuuksia harrastajille, jotka kaipaavat jossain vaiheessa lisää harjoittelumahdollisuuksia.

LISÄTIEDOT:

Markku Kotilainen, Jääkiekkojaoston puheenjohtaja, Sysmän Sisu